zaterdag 28 januari 2017

Diary #1

                                  #1     

Hey allenmaal vandaag begin ik met een soortvan "serie"
de serie gaat Diary heten
hierin ga bijvoorbeeld leuke dingen die gebeuren in MIJN LEVEN/My Life
lets Begin!

morgen ga ik naar A (ik mag haar naam er niet op zetten)
En dan ga ik haar moeder helpen met haar website :)
Zin In!
En nu op dit moment zit ik samen met mn (stief)zusje Loeloe 
Dit blogbericht te schrijven 
met Heatwave (ft. Akon) op de achtergrond
we hebben net pizza gebakken (en gegeten DUH!) heerlijk:)
en ik maak ook nog een paar musical.ly's te maken
mijn musical.ly is trouwens
@May_1e
En ik zit samen met loeloe snapchats aan het maken
Mn Snapchat is:
medeavd
en ik eet nu nog ff vanille vla


BYEEEEEEEE
,Medea





Geen opmerkingen:

Een reactie posten